Komunikat o zawieszeniu przyjmowania interesantów, zmienionych godzinach pracy Izby oraz wstrzymaniu organizacji egzaminów

Szanowni Państwo,

W związku z trwającym stanem pandemii oraz wystąpieniem kolejnych przypadków zakażenia koronawirusem SARS-CoV-2, w trosce o bezpieczeństwo interesantów oraz pracowników Warmińsko-Mazurska Izba Rzemiosła i Przedsiębiorczości od dnia 19 października br. do odwołania zawiesza przyjmowanie interesantów w siedzibie przy ulicy Prostej 38 w Olsztynie.

Uprzejmie prosimy kontaktować się z Sekretariatem Izby telefonicznie, pocztą elektroniczną lub tradycyjną.

Biuro Izby pracuje w godzinach 8:00 – 14:00 do odwołania.


telefon:                                           

89 527 61 88

adres e-mail:

biuro@izbarzem.olsztyn.pl

adres korespondencyjny:          

Warmińsko-Mazurska Izba Rzemiosła i Przedsiębiorczości

ul. Prosta 38, 10-029 Olsztyn


Informujemy także, iż ze względu na obostrzenie dotyczące zakazu wszelkiego rodzaju aktywności powyżej 5 os. w jednej grupie – zebrań, spotkań, aktywności – Izba zawiesza do odwołnia organizację egzaminów czeladniczych i mistrzowskich.


W związku z zawieszeniem przyjmowania interesantów informujemy, iż nieodebrane świadectwa czeladnicze i dyplomy mistrzowskie zostaną wysłane pocztą tradycyjną.

Natomiast odbiór świadectw i dyplomów ozdobnych będzie odbywał się w dotychczasowej formie jednakże wyłącznie po wcześniejszym umówieniu przez telefon lub e-mail.


Wszystkie osoby przebywające na terenie obiektu zobowiązane są do dezynfekcji dłoni przy wejściu oraz zakrywania ust i nosa!


Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.